Wednesday, May 13, 2009

Αναζητώντας τίτλο


Όταν η έμπνευση καταπιέζεται τί κάνει κάποιος για να την ελευθερώσει;Είναι πολλά που γίνονται και διστάζω να τα εκφράσω γραπτώς..δε ξέρω ίσως παίζει ρόλο που διαβάζουν το μπλογκ και γνωστοί μου..δύσκολα μένεις στην ανωνυμία τελικά.Από στιγμή σε στιγμή σε ανακαλύπτουν και σε παρακολουθούν,μπορεί να το προκαλέσεις και μόνος σου κάποιες φορές άθελά σου.Ίσως να μην είναι και κακό κιόλας,ίσως να σημαίνει ότι ενδιαφέρονται κάποιοι για σένα,θέλουν να ξέρουν τί σκέφτεσαι.Ναι ναι σίγουρα δεν είναι κακό..το να περνάς απαρατήρητος από τους γύρω σου είναι χειρότερο.Οπωσδήποτε.

Κάποιες φορές σκέφτομαι να περιγράψω περιστατικά που συμβαίνουν στα δικαστήρια,μετά όμως αλλάζω γνώμη γιατί είναι πραγματικά ψυχοπλακωτικά ώρες ώρες.Άνθρωποι που διαφωνούν,άνθρωποι που μαλώνουν μεταξύ τους,άνθρωποι που φωνάζουν,άνθρωποι με προβλήματα που ελπίζουν να λυθούν μέσα σε μια αίθουσα δικαστηρίου..
-Θυμήθηκες μετά από 12 χρόνια ότι έχεις παιδί ξαφνικά;Και δε δίνεις και διατροφή...
-Εσύ επηρεάζεις το παιδί και δε θέλει να έρχεται σε μένα..
Και στη μέση ένα παιδί που πρέπει να πει στο δικαστή αν θέλει να βλέπει τον πατέρα του και πόσο.
-Σε αθώωσαν εδώ αλλά κακομοίρη μου μην τολμήσεις να μη ξαναδώσεις χρήματα..τέσσερα στόματα έχω να θρέψω και είμαι άνεργη.
-Ξέρεις ότι δεν έχω κι εγώ δουλειά,έχω ψυχολογικά προβλήματα παίρνω φάρμακα..κάνω ό,τι μπορώ.
Έτσι κυλάει μια ήσυχη μέρα στα δικαστήρια.Στις πιο ανήσυχες μέρες θα δεις εμπόρους ναρκωτικών να δικάζονται και τον Κούγια να τριγυρίζει στο διάδρομο.
Και η δικαιοσύνη φαντάζει ουτοπία.Η υποκειμενικότητα της σε κάνει να αναρωτιέσαι αν άραγε υφίσταται.
Τυχερός όποιος δεν χρειάστηκε να πάει ποτέ στη ζωή του σε δικαστήριο.


ΥΓ:Λατρεύω το καλοκαίρι αλλά γιατί άρχισε να μου λείπει το κρύο;;Ίσως γιατί η εποχή αυτή είναι άχαρη..δε ξέρεις τί να φορέσεις,στη θάλασσα δεν μπορείς ακόμα να πας και είμαστε ακόμα οι περισσότεροι κάτασπροι του γάλακτος.

19 comments:

mermyblue said...

συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο περί δικαστηρίου...εκεί μέσα βλέπεις πλευρές της κοινωνίας που δεν θέλεις να ξέρεις. και ανθρώπους παρατημένους (όρα "ναρκωμανείς") και τον ιδεαλισμό σου να καταπατείται κατάφορα...

όσο για την έμπνευση σου
πάντα υπάρχει τρόπος να την αφήσεις να βγει χωρίς να αποκαλύψεις αυτά που δεν θέλεις

και είμαι σίγουρη ότι μπορείς
;)

TeddyBoy said...

Σίγουρα το δικαστήριο είναι ψυχοπλακωτικό, αλλά δες το κι απ' την θετική του πλευρά.. Είναι και ένα μεγάλο σχολείο!
Το μόνο που θα με κούραζε αφάνταστα στο επάγγελμα σου, είναι ότι επιτυχημένοι θεωρούνται αυτοί που λένε τα πιο πειστικά ψέματα..

γυάλινο δάκρυ said...

Χμ.. Θα σου πω από κοντά σχετικά με την υπόθεση που περιγράφεις.. Δε θυμάμαι αν σου έχω ήδη πει.
Πάντως σε κάποια φάση στα δικά μας δεν άντεξα και βγήκα από την αίθουσα. Μου ερχόταν να χιμήξω σε κείνη τη μεσαία που σου λεγα.
Όσο για τους γνωστούς που διαβάζουν τα μπλογκ μας, τα χουμε πει.
Και μην ακούω ότι σου έλειψε το κρύο, δε θέλω τέτοια!!! Είναι απλό: φοράς καλοκαιρινά και για να νιώθεις πιο ασφαλής παίρνεις και μια λεπτή ζακετούλα μαζί και για το μαύρισμα υπάρχουν και οι κρέμες. Βρήκα μια καλή.

neni said...

Θα έχεις ακόμα πολλά να δεις,να ακούσεις,να μάθεις.Διάβασα χθες την ανάρτηση σου,αλλά δεν είχα κουράγιο το βράδυ να σου αφήσω σχόλιο και σήμερα ξαναήρθα.
Να αγαπάς αυτό που κάνεις γλυκιά μου,κ σύντομα θα δεις,όσο περνάνε οι μέρες και τα χρόνια θα συνηθίσεις.
Καλή σου μέρα.

dalibu said...

Αφου αγαπας τη δουλεια σου,να προσπαθεις να την απολαμβανεις και να κερδιζεις οτι μπορεις απο αυτη.Μην επηρεαζεσαι ποτε συναισθηματικα,ειναι η τελεια συνταγη για την επιτυχια πιστευω..
Την ανωνυμια του blog εγω την εχω κρατησει και πραγματικα νιωθω πιο ελευθερη στο να εκφραστω!!
Το καλοκαιρι ειναι η πιο υπεροχη εποχη!!Μιλαω ως κατεξοχην καλοκαιρινος τυπος!!
ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ λοιπον,seniorita μου!

eirini said...

Φαντάζομαι τί θα βλέπεις! Δεν θα το άντεχα Senioritaki μου, το λέω. Δεν αντέχω την θέα ανθρώπων που μαλώνουν μεταξύ τους, τις φωνές και όλα τα παρελειπόμενα! Δεν μπορώ τα δικαστήρια και δεν θα ήθελα ούτε για πλάκα να βρεθώ μέσα! Πραγματικά, δεν καταρρακώνεσαι ψυχολογικά με όλα αυτά που βλέπεις καθημερινά μέσα εκει; Εγώ θα χαλιόμουν αφάνταστα! Βέβαια θα μου πεις... δουλειά σου είναι και έχεις δίκιο, αλλά πό την άλλην είναι πολύ δύσκολο όλο αυτό!

Φιλιά πολλά!!!

wert01gf said...

Το ταμπού αυτό με την ανωνυμία ήρθε η ώρα μάλλον να το ξεπεράσουμε. Το δικαστήριο είναι και αυτό μέρος της κοινωνίας, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

Dreamy Cloud said...

Τι βλέπεις κι εσύ..Είναι κάπως το συγκεκριμένο επάγγελμα. Αν έχεις την υπομονή και το αγαπάς όμως μπορείς να το αντέχεις. Τώρα για την έμπευση κι εγώ το παθαίνω συνέχεια αυτό να γράψω να μην γράψω..Συνήθως βέβαια το αφήνω! Φιλάκια πολλά και όσο για την θάλασσα μια χαρά είναι για βουτίτσες!!!

Leviathan said...

auto pou ginetai me tous goneis kai ta paidia sta dikastiria einai poli poli lipiro...kalispera kai kali evdomada!

γυάλινο δάκρυ said...

Το 10ο σχόλιο που λέγαμε.. Τώρα δεν έχεις δικαιολογία :-Ρ

Anonymous said...

:-( Υποθέτω πως είναι τραγικά ψυχοφθόρο να βλέπεις κάθε μέρα τέτοια σκηνικά. Δύσκολο το επάγγελμα τελικά του δικηγόρου. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να αντέξω να βλέπω τέτοια πράγματα, ειδικά εάν στην μέση βρίσκονται και μικρά παιδιά.

Η έμπνευση είναι κάτι που έρχεται και φεύγει και ξαναέρχεται κατά πως της καπνίσει. Μην στεναχωριέσαι. Εδώ είμαστε να διαβάσουμε ότι εσύ γουστάρεις. :-)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΟΣΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΣΟΥ.ΙΕΡΟ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

If...ιγένεια said...

Δικαστηρια? Ασχημια οντως.. Οσο για τον καιρο θα στρωσει που θα παει..

seniorita said...

mermyblue,
χαίρομαι που συμφωνούμε!συνάδελφος έτσι?? :)

teddyboy,
είναι σίγουρα σχολείο για μένα προς το παρόν αλλά πραγματικά δε ξέρω αν θέλω να ασχοληθώ επαγγελματικά με τη δικηγορία..δεν με τρελαίνει κιόλας..

δακράκι,
εμείς τα λέμε κι από κοντά δε χρειάζεσαι απάντηση!! :)

neni,
σίγουρα δεν έχω δει ούτε το ένα πέμπτο ακόμα και αυτό είναι που με τρομάζει πιο πολύ..τί έχουν να δουν τα ματάκια μου ακόμα!

seniorita said...

dalibu,
καλό μας καλοκαίρι γλυκιά μου!!
δεν είμαι σίγουρη αν την αγαπώ τόσο πολύ..θα δω στο μέλλον όσο γι' αυτό με τον συναισθηματισμό που λες έχεις απόλυτο δίκιο!


eirini,
είσαι πολύ τυχερή που δεν έχεις πάει ποτέ πίστεψε με!
πρέπει να κάνουμε την καρδιά μας πέτρα όσοι πηγαίνουμε καθημερινά..μόνο ευχάριστα δε βλέπεις,σαν τα νοσοκομεία ένα πράγμα..

wert01gf,
ταμπού είναι μάλλον όντως..
είναι ένα μέρος της κοινωνίας αλλά μια άσχημη πλευρά της και δεν είναι ευχάριστο να έρχεσαι μ'αυτήν καθημερινά σε επαφή..

seniorita said...

dreamy cloud,
είναι κάπως ναι..
η έμπνευση κάνει ό,τι της καπνίσει!δε μας ρωταει!

leviathan,
λυπηρό όσο δεν πάει...
καλή βδομάδα!

δακράκι,
ναι δεν έχω πια!!

seniorita said...

mpinelikomistress,
είναι ψυχοφθόρο αρκετά,βέβαια παίζει ρόλο και με τί αντικείμενο ασχολείσαι ακριβώς.
όσο για την έμπνευση δε μπορούμε να την διατάξουμε να έρθει!

jk,
όσο για το αν πρέπει να είσαι αληθινός σε αυτό που κάνεις διατηρώ τις αμφιβολίες μου.. καλή βδομάδα!

if..ιγένεια,
ασχήμια δε λες τίποτα..ο καιρός μια έτσι μια αλλιώς..πάντως ζέστη γενικά..

Xristos said...

Χμ...Κι εγώ έχω κόλλημα με τους γνωστούς που διαβάζουν τα blog... Μπορεί να γράφεις μόνο το όνομα σου, αλλά από τον τρόπο γραφής σου και μόνο, μπορουν να σε καταλάβουν...
Α, εμένα μου έλειψε το καλοκαίρι... (μεταξύ μας αυτό)

seniorita said...

xristo,
κι εμένα μου έλειψε το καλοκαιράκι αλλά το προτιμώ σ'ένα πιο προχωρημένο στάδιο που τα κορμιά είναι ηλιοκαμμένα..
ε ας μας καταλάβουν αν δεν μπορούμε να το αποφύγουμε,στο κάτω κάτω ίσως τους βοηθήσουμε να μας καταλάβουν περισσότερο!