Thursday, July 17, 2008

Αγαπώ να μισώ...

Με κάλεσε το ''γυάλινο δάκρυ'' να λάβω μέρος σε ένα ωραίο παιχνιδάκι όπου πρέπει να αναφέρω 10 τραγουδάκια που με χαλάνε όταν τα ακούω ή που δεν τα βρίσκω απαραίτητα άσχημα αλλά πέφτω ψυχολογικά όταν τα ακούω..Λοιπόν αρχίζουμε...μμμ...δε μου έρχονται πολλά αλλά θα προσπαθήσω...

1.Μισώ το beggin....την καινούρια βερσιόν,αυτό που όλοι τρελαίνονται,εμένα δε μου λέει τίποτα,δε μου έρχεται να ''κουνηθώ'' καθόλου μ'αυτό το τραγούδι,όποτε το ακούω αλλάζω πεζοδρόμιο ή κάνω γκριμάτσες..

2.Αντιπαθώ τον Σφακιανάκη και όλα του τα τραγούδια!Δεν αντέχω να τον ακούσω ούτε δευτερόλεπτο...

3.Μην πω καλύτερα για την Άντζελα Δημητρίου....

4.Το big girls don't cry της Fergie..ανυπόφορο!

5.Έχω ένα θεματάκι και με τον Βέρτη...το ''πόσο μετάνιωσα'' δεν το μπορώ καθόλου...καλά και άλλα αυτουνού..

6.Το ''σε βγάζω άκυρο''...ποια το λέει?η Κελεκίδου??ήμαρτον!

7.Δεν αντέχω να ακούω Moby και ειδικά το ''why does my heart feel so bad''(every time I hear you προσθέτω...)

8.Το my immortal των evanescence...πέφτω μ'αυτό πάρα πολύ..

9.Ο Πλούταρχος...τι καψουροτράγουδα είναι αυτά..δεν την παλεύω..

10.Το ''φιλαράκι'' από Σοφία Βόσσου..είναι πολύ ωραίο αλλά με ρίχνει απίστευτα..

Αυτά.....όπως θα καταλάβατε δεν είμαι φαν των ελληνικών τραγουδιών και ειδικά της λαικής σκηνής...
Εύχομαι σε όλους καλό σ/κ από τώρα,καλοκαιράκι είναι,χαρείτε το!!Και να ακούτε ωραία καλοκαιρινά τραγουδάκια!
υγ:όποιος θέλει από τη λίστα μου μπορεί να παίξει!

10 comments:

γυάλινο δάκρυ said...

Συμφωνώ απόλυτα με το 1, 2, 3, 4, 5, και 6 αλλά διαφωνώ εντελώς με το 9!! Τα τραγούδια του μιλάνε στην ψυχή και τον προτιμώ από ένα χαζοχαρούμενο ωραίο τραγουδάκι με στίχο του ποδιού!!
Ευχαριστώ που έπαιξες, καλό σ/κ και σε σένα! Να περάσεις καλά! Φιλάκια!

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ said...

Σενιοριτα μου

Εγω δεν ειμαι στη λιστα σου ομως δε θα παιξω απλα και μονο γιατ ι τετοια παιχνιδι δεν αρμοζουν στην επιστολογραφια μου με τη Γαλατεια!

Ομως θα συμφωνησω με ολα σχεδον που αναφερεις και κυριως για τους λογους που αναφερεις!

Μετα τιμης,

Πυγμαλιων.

moyratos said...

Καλά με Σφακιανάκη, Πλούταρχο, Άντζζζελα, Βόσσου ... Αλλά το beggin? Το τραγούδησα και το χόρεψα όλο τον χειμώνα ... Με αυτό το τραγούδι ήρθα ποιο κοντά και γνώρισα το έτερον μου ήμισυ!!!!! Και συ το μισείς? Δικαίωμά σου αλλά δεν είναι χάλια!!!!
Η τελευταία έκδοση που βγήκε τώρα είναι άστα να πάνε!!!

Μιμης Ζερβος said...

ΟΧΙ ΑΛΛΟ BEGGIN,ΌΧΙ ΑΛΛΟ BEGGIN

Από μικρό κι από τρελό said...

my immortal
ααααα
πως το ξέχασα κι εγώ αυτό!!!

Αχ...

Καλό σουκου!

σματςςς!!!

spyros1000 said...

ΕΓΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΖΕΛΑ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΛΑΙΚΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ....

seniorita said...

γυάλινο δάκρυ,
παλιά μου άρεσε και μένα αλλά πλέον έχω ψιλοβαρεθεί γιατί όλα του τα τραγούδια είναι στο ίδιο στυλ..
ελπίζω να πέρασες όμορφα!καλημέρα!

seniorita said...

πυγμαλίωνα,
είσαι πλέον στη λίστα μου!με συγχωρείς για την παράλειψη!

moyratos,
δεν ξέρω,απ'την αρχή δεν τα πήγα καλά μ'αυτό το τραγούδι..με βρίζουν και οι φίλοι μου που δε μου αρέσει..

seniorita said...

μίμη μου,
πες τα χρυσόστομε!

από μικρό κι από τρελό,
ελπίζω να πέρασες πολύ ωραία!καλή εβδομάδα!

seniorita said...

spyros1000,
γούστα είναι αυτά...εντάξει το ''φωτιά στα σαββατόβραδα'' μου αρέσει..