Tuesday, July 15, 2008

Θερινό σινεμά,ρομάντσο και δάκρυα


Λατρεύω το θερινό σινεμά..απέχει παρασάγγας από τα σύγχρονα σινεμά multiplex,έχει τον αέρα του παλιού αλλά ταυτόχρονα είναι και διαχρονικό..κάθεσαι στις άνετες υφασμάτινες καρεκλίτσες,μπορείς να έχεις μπροστά σου και τραπεζάκι,πίνεις τη γρανίτα σου ή τη μπυρίτσα σου,τρως το αθάνατο χοτ-ντογκ,δροσίζεσαι με φυσικό τρόπο(το γλυκό βραδινό αεράκι),γύρω σου βλέπεις βλάστηση(συνήθως αναρριχητικά φυτά),επίσης παρακολουθείς τους κατοίκους των γύρω πολυκατοικιών και αναρωτιέσαι αν μπορούν από καμιά γωνίτσα να δούνε κανένα κομματάκι της οθόνης,οι γάτες της γειτονιάς σουλατσάρουν πέρα δώθε είτε στα πόδια σου είτε μπροστά από την οθόνη,έχεις συνήθως μαζί σου και το αντικουνουπικό για τα άτιμα μικρά αιμοδιψή βαμπίρ,και τέλος αν σηκώσεις προς τα πάνω το κεφάλι σου βλέπεις τα αστέρια...το μόνο μειονέκτημα που μπορώ να βρω είναι πως αν πας στην προβολή των 9 ίσως χάσεις λίγο από την αρχή της ταινίας γιατί δε θα έχει βραδιάσει ακόμα εντελώς..
Όλα αυτά σε συνδυασμό με μια καλή ταινία κάνουν το βράδυ σου υπέροχο..
Πήγα λοιπόν και είδα μια παλιά ταινία του 1961,το ''Πρόγευμα στο Τίφφανυ'ς'',μια γλυκιά ρομαντική κομεντί με πρωταγωνίστρια τη λατρεμένη Όντρει Χέπμπορν.Ακριβώς εκείνες τις μέρες είχα διαβάσει τη νουβέλα του Τρούμαν Καπότε πάνω στην οποία βασίστηκε η ταινία και θεώρησα κατάλληλη στιγμή να δω την ταινία μιας και γινόταν επαναπροβολή της στο σινεμά.Εντόπισα πολλές διαφορές της ταινίας από το βιβλίο,η ταινία ήταν περισσότερο λαβ στόρι ενώ το βιβλίο δεν είχε τέτοια στοιχεία,αλλά κάποιες φράσεις του βιβλίου είχαν παραμείνει αυτούσιες και στην ταινία.
Συγκινήθηκα πολύ και τη συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους,ακόμα και στους άντρες,γιατί όχι?
Άραγε είναι δυνατό να υπάρξει τέτοιου είδους αγάπη και στην πραγματική ζωή ή μόνο στις ταινίες εντοπίζεται για να νιώθουμε μετά χάλια εμείς??Ή μόνο κάποια με την ομορφιά και το παρουσιαστικό της Όντρει Χέπμπορν μπορεί να τη ζήσει και όλοι οι άλλοι πρέπει να συμβιβαζόμαστε?Δε ξέρω,αυτές οι απορίες στροβιλίζουν στο μυαλό μου..και απάντηση ουδεμία!Θέλω να είμαι ρομαντική και αισιόδοξη αλλά η πραγματικότητα με προσγειώνει απότομα..

9 comments:

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ said...

Seniorita (μου),

Καλησπερα!

Μολις διαβασα αυτη σου την αναρτηση στεναχωρηθηκα! Κι αυτο γιατι στα θερινα σινεμα εχω δει σχεδον ολες τις λατρεμενες μου κλασσικες ταινιες, ποτε δεν καταφερα να πετυχω ΑΥΤΗΝ!

Η Ωντρει μια θεα, κι αν θες μια ακομη αιτια που τη λατρευω, ειναι γιατι 3 χρονια μετα επαιξε στην ταινια σταθμο που συναμα αποτελει και χαρακτηριστικο παραδειγμα επηρροης απο το μυθο του Πυγμαλιωνος και της Γαλατειας το... "Ωραια μου κυρια"

http://www.imdb.com/title/tt0058385/

Τωρα αναφορικα με το ποιο φυλο πρεπει να παρακολουθει μια τετοια ταινια η ποιας ομορφιας γυναικα μπορει να ελπιζει σε εναν τετοιον ερωτα τι να πω?

Αντε να σας χαρισω τηναπαντηση μου|!

Πολλοι παρακολουθουν τετοιες ταινιες σαν κι εμενα και να σας επισημαινω πως οπως θα εχετε παρατηρησει απο της φωτογραφιες της Γαλατειας που εχω αναρτησει στο ιστολογιο μου, δεν εχει καμια σχεση με μια φθισικη καλλονη σαν την κατα τα αλλα θεα Χεπμπορν, αλλα περισσοτερο ακολουθει τα προτυπα το Μπτιτσελικου καλλους και της κυπριας (οπως κι η Γαλατεια μου) "Αναδυομενης Αφροδιτης"

Προς γνωσιν και συμμορφωσιν, αλλα παντοτε....


Μετα τιμης,

Πυγμαλιων.

neni said...

Θερινό σινέμα;Εγώ γιατί δεν έχω δει ποτέ μου;;;;;;;;;;

γυάλινο δάκρυ said...

Ούτε εγώ έχω πάει θερινό σινεμά αλλά θέλω πολύ να πάω!
Η ομορφιά είναι υποκειμενική seniorita μου.. Αρκεί να βρεθεί το κατάλληλο πρόσωπο..

seniorita said...

πυγμαλίωνα,
χαίρετε!
ελπίζω η στεναχώρια σου να κράτησε δευτερόλεπτα,να μη νιώθω και τύψεις..
τελικά μάλλον παίζει ρόλο η τύχη που έχει ο καθένας και οι άνθρωποι που γνωρίζει στη ζωή του...
η Όντρει είναι θεά ό,τι και να πούμε είναι λίγο!

seniorita said...

neni μου,
εύχομαι να πας σύντομα,είναι όμορφη εμπειρία!
στη Λάρισα δεν έχει??δε μπορεί...

γυάλινο δάκρυ,
να πας καλή μου,έχουμε και πολλά εδώ και βολεύει όπου και να μένεις..
σίγουρα είναι υποκειμενική και πάνω απ'όλα εσωτερική..αλλά μερικοί αντικειμενικά είναι θεοί!(άντρες-γυναίκες)

γυάλινο δάκρυ said...

Έχεις πρόσκληση :)

Από μικρό κι από τρελό said...

οΟ Breakfast at Tiffany's!
Τι υπέροχη εποχή!

Φιλιά!

Morpheus said...

Όμορφα ...
Καληνύχτες !

seniorita said...

γυάλινο δάκρυ,
ευχαριστώ γλύκα!ωραίο παιχνιδάκι!

από μικρό κι από τρελό,
αχχχχ...ναιιι...φιλάκια!

morpheus,
να 'σαι καλά!
καλημερούδια!