Tuesday, August 17, 2010

Με μια βαλίτσα στο χέρι..


Αν κάποιος με ρωτούσε πως θα περίεγραφα τον χρόνο που πέρασε αυτήν ακριβώς την έκφραση θα χρησιμοποιούσα..Οκ δεν ήταν πάντα βαλίτσα, τις περισσότερες φορές ήταν σακ βουαγιάζ αλλά νομίζω πως η διαφορά είναι αμελητέα.Η σημασία είναι πως ο αποθηκευτικός αυτός χώρος με είδη ταξιδίου έγινε προέκταση του χεριού μου..και ένας χρόνος που λέω είναι λίγος..ήταν περισσότερος..σίγουρα αξίζει τον κόπο όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο αλλά πολλές φορές η ζωή επιλέγει για εμάς αντί εμείς για αυτήν..ποτέ δεν φανταζόμουν στο παρελθόν ότι θα έκανα μια διαδρομή τόσο συχνά για να δω ένα πρόσωπο, κι όμως συνέβη..
Κάποιοι το κατακρίνουν, σε άλλους φαίνεται παράξενο, άλλοι δεν το καταλαβαίνουν, δε χωράει στη λογική τους..Δέχομαι όλες τις απόψεις και συμφωνώ με ό,τι και να μου πούνε.Άλλοι δε θα έκαναν ποτέ αυτό που κάνω εγώ, προτιμούν τη βολή τους, θα το είχαν λήξει..Εγώ επέλεξα να το συνεχίσω να δω πού θα με βγάλει..ουσιαστικά είμαι ακόμα στη μέση της διαδρομής, δεν έχω φτάσει στον προορισμό μου..Όχι δε μετανιώνω..οι εμπειρίες ζωής είναι χρήσιμες..είναι κι αυτές αποσκευές που κουβαλάμε πάντα μαζί μας όπου κι αν πάμε..στριμωγμένες ανάμεσα στην οδοντόβουρτσα, τη χτένα και το αφρόλουτρο..

10 comments:

mermyblue said...

πολύ καλά έκανες, λέω κ εγώ. μαζί σου.
η ζωή είναι για να δοκιμάζουμε και να προσπαθούμε ότι λέει η καρδιά μας όχι για να βαδίζουμε με προκατ συμβουλές και σενάρια άλλων.
σε φιλώ
καλή συνέχεια

Christina Amana said...

"οι εμπειρίες ζωής είναι χρήσιμες". Αυτό κράτα μέσα σου και γάμα τους όλους :)
το κάθε τι είναι χρήσιμο, το κάθε τι σου δίνει κάτι και το κάθε τι που ζούμε είναι μάθημα. Φιλάκια πολλά και σε περιμένω από το blog-ο-σπιτό μου :)

moutro said...

η εμπειρία είναι κάτι δικό σου. Κι όσο πιο πολλά δικά σου μαζεύεις τόσο πιο πολύ είσαι εσύ. Φιλιά πολλάααααααα

Leviathan said...

kai fisika poli kala ekanes!! kai ego kati tetoio kano..kai mou fainetai toooso fisiko :) kalispera! :)

τετραγωνος κυκλος said...

Αν αξίζει και με το παραπάνω αυτή η διαδρομή καλά κάνεις και είσαι με τη βαλίτσα στο χέρι!
Ξέρω και εγώ άτομο που κάνει κάτι παρόμοιο. Αν και κουραστικό λέει, αξίζει..

Γιώργος said...

την καλύτερη δουλεία έκανες!
follow your heart!

milch-käfer said...

Το Milch στην λαική θα πάει μεσ στην βδομάδα
πρέπει να το σέβονται και να του βγάζουν το αρκούδι απ' την μπουγάδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
Eυχομαι ολα να ειναι καλα.Χαθηκες.